8 კლასი


საგნის გეგმა (სილაბუსი).
1.
მასწავლებლის სახელი, გვარი და საკონტაქტო ინფორმაცია
მარინე შირინიანცი
2.
სასწავლო საგნის სახელწოდება
ინგლისური ენა
3.
სწავლების კლასი
მე-8 კლასი
4.
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა და საათების რაოდენობა
1 აკადემიური საწავლო წელი   (2017-2018.)
5.
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
 ინგლისური ენა არის მსოფლიო ენა. ეს არის საერთაშორისო ურთიერთობების  ენა.  ამიტომ ინგლისური ენის შესწავლას დიდი მნიშვნელობა ენიჭება სასწავლო გეგმაში. სასწავლო კურსი მოიცავს Top Score-ს მეორე ნაწილს, რომელიც შედგება 9 თავისგან, ამის გარდა არის 3 თავი, რომელიც გამეორებას ეხება. კურსის განმავლობაში მოსწავლეები გადიან სახვადასხვა თემებს - 1. Lifestyles 2. Sport 3.Architecture 4. Hopes and Dreams 5. Digital Technology 6. Habits and Homes 7. The world of Work  8. Out of this world 9. Adverts and Inventions. მოსწავლეები პერიოდულად წერენ ტესტებს.
6.
სასწავლო საგნის სტატუსი მოცემულ კლასში
ეროვნული სასწავლო გეგმით ინგლისური ენა გათვალისწინებულია როგორც ძირითადი და სავალდებულო საგანი.
7.
სასწავლო საგნის მიზანი
სასწავლო კურსის მიზანია დახმარება გაუწიოს ენის შემსწავლელებს ენის ეფექტურ შესწავლაში, რათა გაიუმჯობესონ ენობრივი უნარ-ჩვევები.   
8.
სასწავლო საგნის ამოცანები
მიზნის მისაღწევად სასწავლო საგნის ამოცანაა სწორი სტრატეგიების გამოყენება და ენობრივი უნარ-ჩვევების განვითარებისთვის სასწავლო საქმიანობის სწორად ორგანიზება.
9.
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები
მოსწავლეებს უნდა გააჩნდეთ აუცილებელი ცოდნა და გამოცდილება, რომელიც აუცილებელია ახალი ცოდნის დასაუფლებლად - მარტივი, განგრძობითი და სრული დროები შესაბამისი ლექსიკური მარაგით.
10.
კურსის ორგანიზაცია
10.1. საკლასო მენეჯმენტის ხერხები
10.2. მეცადინეობის ფორმები;
10.3. სწავლების მეთოდები


 სასწავლო კურსში გამოყენებული იქნება ორგანიზაციული ხერხები (მაგ. ჯგუფური, ინდივიდუალური...)
მეცადინეობის ფორმები ( პირდაპირი და არაპირდაპირი მეთოდი, დიდაქტიკური და სოკრატული სწავლების სტილი, სხვ.) სწავლების მეთოდები - ევრისტიკული, ინტერაქტიური, პრობლემური და სხვ.
11.
სასწავლო კურსის შეფასება


სასწავლო პროცესის დროს გამოყენებული იქნება ეფასების  სხვადასხვა მეთოდები და  კრიტერიუმები სწავლების მიზნიდან გამომდინარე ესგ-ით გათვალისწინებული შედეგებისა და ინდიკატორების მიხედვით.
12.
რესურსები (მოსწავლის და მასწავლებლის სახელმძღვანელო, დამხმარე ლიტერატურა, თვალსაჩინოება, ტექნიკური საშუალებები, ინტერნეტსაიტები, ადამიანური რესურსები.)
ინგლისური ენის სახელმძღვანელო Oxford - ის გამოცემა - Oxford University Press - Top Score 2  by Jayne Wildman and James Styring / www.oup.com/elt
13.
მისაღწევი შედეგები
 საბაზო და საშუალო საფეხურის უცხოური ენების სტანდარტით გათვალისწინებული წლის ბოლოს მისაღწევი კონკრეტული და გაზომვადი შედეგები შემდეგი მიმართულებების მიხედვით: მოსმენა, კითხვა, წერა, ლაპარაკი.
14.
სამუშაო დისცილინა
14.1. გაცდენების დასაშვები რაოდენობა; 14.2. დავალიანებების დასაშვები რაოდენობა; 14.3. აღდგენები; 14.4. საჯარიმო ზომები; 14.5. წახალისების ფორმები.


15.
თემატური გეგმა
15.1. საკითხთა ჩამონათვალი;

15.2. საათების განაწილება საკითხებზე;
15.3. სარეზერვო საათების რაოდენობა.

·   0.Getting Started 1. Lifestyles 2. Sport 3.Architecture 4. Hopes and Dreams 5. Digital Technology 6. Habits and Homes 7. The world of Work  8. Out of this world 9. Adverts and Inventions/ Review lessons

·   7- 8 აკად.  საათი.  (შესავალ ნაწილს დაეთმობა 3-4 გაკვ. / გამეორებას ყოველი 3 თავის შემდეგ დაეთმობა 3-4 აკად. საათი/შემაჯ.ტესტებს-5 საათი)

·   6-7 აკად. საათი






DATE
UNITS – TOPICS LESSONS
ACTIVITY
RESOURCES
ASSESSING
RESULTS Correspondence with the National Standards

0.1- Welcome Unit - Introductory Lesson
Talking about Summer holidays
Getting started-Vocabulary-personality adjectives and pastimes / Travel and prepositions of movement.
Greeting / Meeting students/Pair Work/ putting questions to each other /Presentation – My Summer Holiday Word matching activity

Handouts/blackboard/chalk/pens and pencils

Indiv. Work and pair work skills
Presentation skills
უცხ.ს.II.22.23. 26.27.  მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა, მეტყველებისას იყენებს  ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და  ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს. უცხ.ს.II.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს ინსტრუქციების მოსმენა და გაგება.უცხ.ს.II.31. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები. უცხ.ს.II.35.36. მოსწავლეს შეუძლია  სტრატეგიები გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.

0.2 - Welcome Unit – Television and extreme adjectives/go, make, do and have. Environment. School.
Comprehension questions/ Class work
Textbook/ blackboard/chalk/pens and pencils
Speaking skills/pair work activity skills

0.3 – Welcome Unit  - Present simple and present continuous.
Grammar Practice/Class work/ Ind. Work/Inviting students randomly to the board
CD player/textbook/ blackboard/chalk/pens and pencils
Grammar skills/ Listening  and speaking skills/Indiv. Work and pair work skills

0.4 – Welcome Unit – Adverbs of frequency. Comparatives and superlatives.  Study skills
Grammar Practice/Class work/ Ind. Work/Inviting students randomly to the board
Textbook/ blackboard/chalk /pens and pencils
Grammar skills/ Indiv. Work and pair work skills
 Unit  1
Unit  1     Lifestyles
Lesson 1 – Reading  Live long stay strong

Brainstorming activity Talking about  the topic class work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd reading activities / True and false activity/  
                                                  CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
                                   Checking speaking and reading skills /   Class work/Pair work / Ind. Work
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის უნარს,  შეუძლია  გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.  მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში,  იყენებს  ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და  ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson 2 – Vocabulary -Character adjectives  
 Give and make
Lear ning  new vocabulary/Pronunciation practice /Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing the correct answer/Spelling game
W/board/ books, chalks, pens and pencils.
speaking  skills /   Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work

Lesson 3 - Grammar                                  Structure      Past  simple or past continuous                           Grammar  in conversation


Grammar Presentation/Controlled practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right answer
CD/CD player/W/board, textbook, chalk, pens and pencils
Assessing grammar and speaking skills/Ind. and pair work ability
უცხ.ს.II.1. გებულობს  მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.   ცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და  სტრატეგიებს, თანამშრომლობს  თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან  გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.

Lesson 4  - Grammar    Structure – Infinitive of purpose                       Consolidation

Practise the target language –Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Assessing grammar and speaking skills / Ind. and pair work ability

Lesson   5  Communication                     Listening  -    Phone in                            Speaking  - Making suggestions
                                           Culture Focus  -  Brighton Home stay         Talk about it
1st  listening and 2nd listening activities / comprehension questions / Pronunciation practice

Matching   the paragraphs /True/False
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Listening skills and speaking ability/ pair work and team work ability
უცხ.ს.II.2. 3  მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.  სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.  უცხ.ს.II.22.  ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.  

Lesson 6 – Writing  A Postcard                         Capital letters                                                                             Class composition                                     Composition practice
Writing activities; composition  practice
CD player / W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Assessing writing skills/ Indiv. And pair work skills
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს  ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული ხასიათის  ტექსტები უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და  იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson  7  -  Quick Check                                                Vocabulary review    Grammar review                       listening to the Sounds -  /i/or /i:/
Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling game
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Spelling skills / pronunciation ability
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, შეუძლია  სტრატეგიები გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
Unit  2
 Unit     2   Sport
Lesson 1 – Reading  The biggest smile in football

Brainstorming activity Talking about  the topic class work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd reading activities / True and false activity/  
                                                  CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
                                   Checking speaking and reading skills /   Class work/Pair work / Ind. Work
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის უნარს,  შეუძლია  გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.  მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში,  იყენებს  ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და  ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson 2 – Vocabulary                      1. Sport                         2. Do go and play
Lear ning  new vocabulary/Pronunciation practice /Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing the correct answer/Spelling game
W/board/ books, chalks, pens and pencils.
speaking  skills /   Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work

Lesson 3 - Grammar                                  Structure                         Present perfect 1                been and gone                 ever and never                           Grammar  in conversation
Grammar Presentation/Controlled practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right answer
CD/CD player/W/board, textbook, chalk, pens and pencils
Assessing grammar and speaking skills/Ind. and pair work ability
უცხ.ს.II.1. გებულობს  მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.   ცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და  სტრატეგიებს, თანამშრომლობს  თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან  გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.

Lesson 4  - Grammar    Structure - Present perfect 1                             been and gone                          ever and never                                                   Consolidation
Practise the target language –Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Assessing grammar and speaking skills / Ind. and pair work ability

Lesson   5  Communication                     Listening  -  Triathion                             Speaking  - Asking about experiences
                                           Culture Focus  -  Mountain sports         Talk about it
1st  listening and 2nd listening activities / comprehension questions / Pronunciation practice

Matching   the paragraphs /True/False
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Listening skills and speaking ability/ pair work and team work ability
უცხ.ს.II.2. 3  მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.  სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.  უცხ.ს.II.22.  ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.  

Lesson 6 – Writing  
A  Biography   
 Linking words                                                                                                      Class composition                                     Composition practice
Writing activities; composition  practice
CD player / W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Assessing writing skills/ Indiv. And pair work skills
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს  ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული ხასიათის  ტექსტები (მაგ., საქმიანი განცხადება, ინტერვიუ,  ტელეპროგრამა). უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და  იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson  7  -  Quick Check                                                Vocabulary review    Grammar review                       Cotractions  ’ve  -’s

Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling game
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Spelling skills / pronunciation ability
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, შეუძლია  სტრატეგიები გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
Unit 3
     Unit      3   Architecture
Lesson 1 – Reading - The seven wonders of the world

Brainstorming activity Talking about  the topic class work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd reading activities / True and false activity/  
                                                  CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
                                   Checking speaking and reading skills /   Class work/Pair work / Ind. Work
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის უნარს,  შეუძლია  გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.  მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში,  იყენებს  ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და  ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson 2 – Vocabulary -  1. Buildings and structures  2. Negative prefixes
Lear ning  new vocabulary/Pronunciation practice /Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing the correct answer/Spelling game
W/board/ books, chalks, pens and pencils.
speaking  skills /   Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work

Lesson 3 - Grammar                                  Structure                        Present perfect 2                         for or since?                    already or yet?   just       Grammar  in conversation
Grammar Presentation/Controlled practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right answer
CD/CD player/W/board, textbook, chalk, pens and pencils
Assessing grammar and speaking skills/Ind. and pair work ability
უცხ.ს.II.1. გებულობს  მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.  
 ცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და  სტრატეგიებს, თანამშრომლობს  თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან  გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.

Lesson 4  - Grammar    Structure - Present perfect 2                         for or since?                    already or yet?   just                              Consolidation
Practise the target language –Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Assessing grammar and speaking skills / Ind. and pair work ability

Lesson   5  Communication                     Listening  -  My hero                             Speaking  - Doing interviews
                                           Culture Focus  -  Country living         Talk about it
1st  listening and 2nd listening activities / comprehension questions / Pronunciation practice

Matching   the paragraphs /True/False
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Listening skills and speaking ability/ pair work and team work ability
უცხ.ს.II.2. 3  მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.  სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.  უცხ.ს.II.22.  ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.  

Lesson 6 – Writing  An interview                     Ordering ideas                                                                          Class composition                                     Composition practice
Writing activities; composition  practice
CD player / W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Assessing writing skills/ Indiv. And pair work skills
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს  ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული ხასიათის  ტექსტები (მაგ., საქმიანი განცხადება, ინტერვიუ,  ტელეპროგრამა). უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და  იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson  7  -  Quick Check                                                Vocabulary review    Grammar review                       Weak vowels - ә

Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling game
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Spelling skills / pronunciation ability
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, შეუძლია  სტრატეგიები გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.

Revision   1           Units 1-3            Vocabulary /Grammar /Consolidation /Culture corner
Vocab.and grammar activities
W/board/ books, chalks, pens.
Speaking  skills/   Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work ability
უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.  მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში,  იყენებს  ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და  ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.
 Unit 4
 Unit     4             Hopes and dreams            Lesson 1 – Reading-Climbing to the top

Brainstorming activity Talking about  the topic class work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd reading activities / True and false activity/  
                                                  CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
                                   Checking speaking and reading skills /   Class work/Pair work / Ind. Work
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის უნარს,  შეუძლია  გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად.
უცხ.ს.II.22.23. 26.27.  მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში,  იყენებს  ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და  ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson 2 – Vocabulary – Phrasal verbs (1)  get
Lear ning  new vocabulary/Pronunciation practice /Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing the correct answer/Spelling game
W/board/ books, chalks, pens and pencils.
Speaking  skills/   Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work ability

Lesson 3 - Grammar                                  Structure                         Future forms (1)  going to                                           Future forms (2) pr. continuous                             Future time expressions                       


Grammar Presentation/Controlled practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right answer
CD/CD player/W/board, textbook, chalk, pens and pencils
Assessing grammar and speaking skills/Ind. and pair work ability
უცხ.ს.II.1. გებულობს  მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.   
ცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და  სტრატეგიებს, თანამშრომლობს  თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან  გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.

Lesson 4  - Grammar    Structure - Future forms (1)  going to                                           Future forms (2) pr. continuous                             Future time expressions                                                Consolidation
Practise the target language –Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Assessing grammar and speaking skills / Ind. and pair work ability

Lesson   5  Communication                     Listening  -   Keeping in touch                            Speaking  - Making arrangements
                                           Culture Focus  -   Dream holidays        Talk about it
1st  listening and 2nd listening activities / comprehension questions / Pronunciation practice

Matching   the paragraphs /True/False
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.    
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Listening skills and speaking ability/ pair work and team work ability
უცხ.ს.II.2. 3  მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.  სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.  უცხ.ს.II.22.  ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.  

Lesson 6 – Writing  An informal  letter        Parts of a letter                                                                             Class composition                                     Composition  practice
Writing activities; composition  practice
CD player / W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Assessing writing skills/ Indiv. And pair work skills
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს  ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული ხასიათის  ტექსტები (მაგ., საქმიანი განცხადება, ინტერვიუ,  ტელეპროგრამა). უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და  იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson  7  -  Quick Check                                                Vocabulary review    Grammar review    Silent letters

Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling game
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Spelling skills / pronunciation ability
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, შეუძლია  სტრატეგიები გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
 Unit 5
Unit    5   Digital technology
Lesson 1 – Reading  Meet Hal

Brainstorming activity Talking about  the topic class work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd reading activities / True and false activity/  
                                                  CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
                                   Checking speaking and reading skills /   Class work/Pair work / Ind. Work
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის უნარს,  შეუძლია  გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34.  მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად.
უცხ.ს.II.22.23. 26.27.  მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში,  იყენებს  ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და  ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson 2 – Vocabulary 1. Digital technology 2. Phrasal verbs (2)

Lear ning  new vocabulary/Pronunciation practice /Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing the correct answer/Spelling game
W/board/ books, chalks, pens and pencils.
speaking  skills /   Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work

Lesson 3 –Grammar  Structure                    Future forms  (3) will   First conditional               if or when                                                               Grammar  in conversation
Grammar Presentation/Controlled practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right answer
CD/CD player/W/board, textbook, chalk, pens and pencils
Assessing grammar and speaking skills/Ind. and pair work ability
უცხ.ს.II.1. გებულობს  მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.   ცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და  სტრატეგიებს, თანამშრომლობს  თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან  გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.

Lesson 4  - Grammar    Structure - Future forms  (3) will   First conditional               if or when                                             Consolidation
Practise the target language –Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Assessing grammar and speaking skills / Ind. and pair work ability

Lesson   5  Communication                     Listening  -    Mobile TV                           Speaking  - Giving instructions
                                           Culture Focus  -  Digital devide         Talk about it
1st  listening and 2nd listening activities / comprehension questions / Pronunciation practice

Matching   the paragraphs /True/False
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Listening skills and speaking ability/ pair work and team work ability
უცხ.ს.II.2. 3  მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.  სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.  უცხ.ს.II.22.  ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.  

Lesson 6 – Writing  Instant messaging  Colloquial expressions                                                                            Class composition                                     Composition practice
Writing activities; composition  practice
CD player / W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Assessing writing skills/ Indiv. And pair work skills
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს  ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული ხასიათის  ტექსტები (მაგ., საქმიანი განცხადება, ინტერვიუ,  ტელეპროგრამა). უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და  იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson  7  -  Quick Check                                                Vocabulary review    Grammar review                       Intonation – Expressing feelings
Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling game
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Spelling skills / pronunciation ability
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, შეუძლია  სტრატეგიები გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
 Unit 6
     Unit      6   Habits and homes
Lesson 1 – Reading Road to nowhere

Brainstorming activity Talking about  the topic class work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd reading activities / True and false activity/  
                                                  CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
                                   Checking speaking and reading skills /   Class work/Pair work / Ind. Work
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის უნარს,  შეუძლია  გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.  მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში,  იყენებს  ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და  ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson 2 –       Vocabulary –              1. Household nouns    2. Have and make
Lear ning  new vocabulary/Pronunciation practice /Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing the correct answer/Spelling game
W/board/ books, chalks, pens and pencils.
speaking  skills /   Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work

Lesson 3 - Grammar                                  Structure                       Second conditional          Quantifiers                         Grammar  in conversation
Grammar Presentation/Controlled practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right answer
CD/CD player/W/board, textbook, chalk, pens and pencils
Assessing grammar and speaking skills/Ind. and pair work ability
უცხ.ს.II.1. გებულობს  მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.   
ცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და  სტრატეგიებს, თანამშრომლობს  თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან  გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.

Lesson 4  - Grammar    Structure - Second conditional          Quantifiers                                                Consolidation
Practise the target language –Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Assessing grammar and speaking skills / Ind. and pair work ability

Lesson   5  Communication                     Listening  - Bedroom blues                              Speaking  - Discussing habits
                                           Culture Focus  -   Navajoland         Talk about it
1st  listening and 2nd listening activities / comprehension questions / Pronunciation practice

Matching   the paragraphs /True/False
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Listening skills and speaking ability/ pair work and team work ability
უცხ.ს.II.2. 3  მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.  სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.  უცხ.ს.II.22.  ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.  


Lesson 6 – Writing                                                                              Class composition           A lifestyle description    Modifiers                                 Composition practice



Writing activities; composition  practice

CD player / W/board/  books, chalks, pens and pencils.

Assessing writing skills/ Indiv. And pair work skills
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს  ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული ხასიათის  ტექსტები (მაგ., საქმიანი განცხადება, ინტერვიუ,  ტელეპროგრამა). უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და  იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.

Revision   2           Units 4-6            Vocabulary /Grammar /Consolidation /Culture corner

Vocab.and grammar activities

W/board/ books, chalks, pens
Speaking  skills/   Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work ability
უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.  მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში,  იყენებს  ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და  ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson  7  -  Quick Check                                                Vocabulary review    Grammar review            Word stress -tion                 

Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling game
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Spelling skills / pronunciation ability
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, შეუძლია  სტრატეგიები გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
 Unit 7
Unit     7            The world of work   
Lesson 1 – Reading Online in the outback

Brainstorming activity Talking about  the topic class work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd reading activities / True and false activity/  
                                                  CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
                                   Checking speaking and reading skills /   Class work/Pair work / Ind. Work
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის უნარს,  შეუძლია  გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.  მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში,  იყენებს  ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და  ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson 2 – Vocabulary          1.At school                                          2. Adjective + preposition
Lear ning  new vocabulary/Pronunciation practice /Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing the correct answer/Spelling game
W/board/ books, chalks, pens and pencils.
speaking  skills /   Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work

Lesson 3 - Grammar                                  Structure     Modal verbs  Ability and permission  can and could   Obligation and necessity  have to and must                              Grammar  in conversation
Grammar Presentation/Controlled practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right answer
CD/CD player/W/board, textbook, chalk, pens and pencils
Assessing grammar and speaking skills/Ind. and pair work ability
უცხ.ს.II.1. გებულობს  მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.   ცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და  სტრატეგიებს, თანამშრომლობს  თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან  გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.

Lesson 4  - Grammar    Structure - Modal verbs  Ability and permission  can and could   Obligation and necessity  have to and must                                                     Consolidation
Practise the target language –Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Assessing grammar and speaking skills / Ind. and pair work ability

Lesson   5  Communication                     Listening  -  The right job                             Speaking  - Giving advice
                                           Culture Focus  - Education UK          Talk about it
1st  listening and 2nd listening activities / comprehension questions / Pronunciation practice

Matching   the paragraphs /True/False
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Listening skills and speaking ability/ pair work and team work ability
უცხ.ს.II.2. 3  მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.  სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.  უცხ.ს.II.22.  ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში
    მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.  


Lesson 6 – Writing                                                                              Class composition                  An opinion essay   Giving opinions                                Composition practice

Writing activities; composition  practice

CD player / W/board/  books, chalks, pens and pencils.

Assessing writing skills/ Indiv. And pair work skills
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს  ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული ხასიათის  ტექსტები უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და  იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson  7  -  Quick Check                                                Vocabulary review    Grammar review     Sentence stress and rhythm                  
Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling game
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Spelling skills / pronunciation ability
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, შეუძლია  სტრატეგიები გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
 Unit 8
Unit     8                Out of this world
Lesson 1 – Reading  Strange encounters

Brainstorming activity Talking about  the topic class work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd reading activities / True and false activity/  
                                                  CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
                                   Checking speaking and reading skills /   Class work/Pair work / Ind. Work
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის უნარს,  შეუძლია  გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.  მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში,  იყენებს  ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და  ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson 2 – Vocabulary         1.The natural world   2. Verb + preposition 
Lear ning  new vocabulary/Pronunciation practice /Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing the correct answer/Spelling game
W/board/ books, chalks, pens and pencils.
speaking  skills /   Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work

Lesson 3 - Grammar                                  Structure     Relative clauses – who, which and that                                              who or whose                           Grammar  in conversation
Grammar Presentation/Controlled practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right answer
CD/CD player/W/board, textbook, chalk, pens and pencils
Assessing grammar and speaking skills/Ind. and pair work ability
უცხ.ს.II.1. გებულობს  მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.   ცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და  სტრატეგიებს, თანამშრომლობს  თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან  გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.

Lesson 4  - Grammar    Structure - Relative clauses – who, which and that                                              who or whose                                                   Consolidation
Practise the target language –Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Assessing grammar and speaking skills / Ind. and pair work ability

Lesson   5  Communication                     Listening  - Fact or fiction                              Speaking  - Agreeing and disagreeing
                                           Culture Focus  -   The space race        Talk about it
1st  listening and 2nd listening activities / comprehension questions / Pronunciation practice

Matching   the paragraphs /True/False
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Listening skills and speaking ability/ pair work and team work ability
უცხ.ს.II.2. 3  მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.  სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.  უცხ.ს.II.22.  ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.  

Lesson 6 – Writing                                                                              Class composition                A description of a place                             sentence adverbs                              Composition practice
Writing activities; composition  practice
CD player / W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Assessing writing skills/ Indiv. And pair work skills
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს  ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული ხასიათის  ტექსტები უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და  იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson  7  -        Quick Check                                                Vocabulary review    Grammar review                       
-s endings /s/, /z/, /iz/
Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling game
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Spelling skills / pronunciation ability
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, შეუძლია  სტრატეგიები გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
 Unit 9
 Unit   9            Adverts   and inventions
Lesson 1 – Reading  sell, sell, sell

Brainstorming activity Talking about  the topic class work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd reading activities / True and false activity/  
                                                  CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
                                   Checking speaking and reading skills /   Class work/Pair work / Ind. Work
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი კითხვის უნარს,  შეუძლია  გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.  მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში,  იყენებს  ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და  ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson 2 – Vocabulary                   1. Money                          2. –ed and   -ing adjectives
Lear ning  new vocabulary/Pronunciation practice /Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing the correct answer/Spelling game
W/board/ books, chalks, pens and pencils.
speaking  skills /   Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work

Lesson 3 - Grammar                                  Structure    The passive (present simple)                               Grammar  in conversation


Grammar Presentation/Controlled practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right answer
CD/CD player/W/board, textbook, chalk, pens and pencils
Assessing grammar and speaking skills/Ind. and pair work ability
უცხ.ს.II.1. გებულობს  მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.   ცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და  სტრატეგიებს, თანამშრომლობს  თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან  გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.

Lesson 4  - Grammar        Structure - The passive (present simple)                       Consolidation

Practise the target language –Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Assessing grammar and speaking skills / Ind. and pair work ability

Lesson   5  Communication                     Listening  -Extreme advertising                                      Speaking  - Describing things
                                           Culture Focus  -   Made in theUK        Talk about it
1st  listening and 2nd listening activities / comprehension questions / Pronunciation practice

Matching   the paragraphs /True/False
CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.

CD player /W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Listening skills and speaking ability/ pair work and team work ability
უცხ.ს.II.2. 3  მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.  სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.  უცხ.ს.II.22.  ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.  


Lesson 6 – Writing                                                                              Class composition                        A discussion essay     Writing review                              Composition practice

Writing activities; composition  practice

CD player / W/board/  books, chalks, pens and pencils.

Assessing writing skills/ Indiv. And pair work skills
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს  ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული ხასიათის  ტექსტები (მაგ., საქმიანი განცხადება, ინტერვიუ,  ტელეპროგრამა). უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს და  იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.

Lesson  7  -  Quick Check                                                Vocabulary review    Grammar review        Sentence stress and rhythm                    
Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling game
Tape recorder/ W/board/  books, chalks, pens and pencils.
Spelling skills / pronunciation ability
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, შეუძლია  სტრატეგიები გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.

Revision   3            Units 7-9            Vocabulary /Grammar /Consolidation /Culture corner

Vocab.and grammar activities

W/board/ books, chalks, pens
Speaking  skills/   Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work ability
უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.  მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში,  იყენებს  ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და  ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.

Комментариев нет:

Отправить комментарий