საგნის გეგმა (სილაბუსი).
1.
|
მასწავლებლის
სახელი, გვარი და საკონტაქტო ინფორმაცია
|
მარინე შირინიანცი
|
2.
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ინგლისური ენა
|
3.
|
სწავლების
კლასი
|
მე-8 კლასი
|
4.
|
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა და საათების
რაოდენობა
|
1
აკადემიური საწავლო წელი (2017-2018.)
|
5.
|
სასწავლო
კურსის ზოგადი აღწერა
|
ინგლისური ენა არის მსოფლიო ენა. ეს არის საერთაშორისო
ურთიერთობების ენა. ამიტომ ინგლისური ენის შესწავლას დიდი მნიშვნელობა
ენიჭება სასწავლო გეგმაში. სასწავლო კურსი მოიცავს Top Score-ს მეორე ნაწილს, რომელიც
შედგება 9 თავისგან, ამის გარდა არის 3 თავი, რომელიც გამეორებას ეხება. კურსის განმავლობაში
მოსწავლეები გადიან სახვადასხვა თემებს - 1. Lifestyles 2. Sport 3.Architecture 4. Hopes and Dreams 5. Digital
Technology 6. Habits and Homes 7. The world of Work 8. Out of this world 9. Adverts and
Inventions. მოსწავლეები პერიოდულად
წერენ ტესტებს.
|
6.
|
სასწავლო საგნის სტატუსი მოცემულ კლასში
|
ეროვნული
სასწავლო გეგმით ინგლისური ენა გათვალისწინებულია როგორც ძირითადი და სავალდებულო
საგანი.
|
7.
|
სასწავლო საგნის მიზანი
|
სასწავლო კურსის მიზანია დახმარება გაუწიოს ენის შემსწავლელებს ენის
ეფექტურ შესწავლაში, რათა გაიუმჯობესონ ენობრივი უნარ-ჩვევები.
|
8.
|
სასწავლო საგნის ამოცანები
|
მიზნის
მისაღწევად სასწავლო საგნის ამოცანაა სწორი სტრატეგიების გამოყენება და ენობრივი
უნარ-ჩვევების განვითარებისთვის სასწავლო საქმიანობის სწორად ორგანიზება.
|
9.
|
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო
კომპეტენციები
|
მოსწავლეებს
უნდა გააჩნდეთ აუცილებელი ცოდნა და გამოცდილება, რომელიც აუცილებელია ახალი ცოდნის
დასაუფლებლად - მარტივი, განგრძობითი და სრული დროები შესაბამისი ლექსიკური მარაგით.
|
10.
|
კურსის ორგანიზაცია
10.1.
საკლასო მენეჯმენტის ხერხები
10.2.
მეცადინეობის ფორმები;
10.3.
სწავლების მეთოდები
|
სასწავლო კურსში გამოყენებული იქნება ორგანიზაციული
ხერხები (მაგ. ჯგუფური, ინდივიდუალური...)
მეცადინეობის
ფორმები ( პირდაპირი და არაპირდაპირი მეთოდი, დიდაქტიკური და სოკრატული სწავლების
სტილი, სხვ.) სწავლების მეთოდები - ევრისტიკული, ინტერაქტიური, პრობლემური და სხვ.
|
11.
|
სასწავლო კურსის შეფასება
|
სასწავლო
პროცესის დროს გამოყენებული იქნება შეფასების სხვადასხვა მეთოდები და კრიტერიუმები სწავლების მიზნიდან გამომდინარე
ესგ-ით გათვალისწინებული შედეგებისა და ინდიკატორების მიხედვით.
|
12.
|
რესურსები (მოსწავლის და მასწავლებლის სახელმძღვანელო,
დამხმარე ლიტერატურა, თვალსაჩინოება, ტექნიკური საშუალებები, ინტერნეტსაიტები, ადამიანური
რესურსები.)
|
ინგლისური
ენის სახელმძღვანელო Oxford - ის გამოცემა - Oxford University Press - Top Score 2 by Jayne Wildman and James Styring / www.oup.com/elt
|
13.
|
მისაღწევი შედეგები
|
საბაზო და საშუალო საფეხურის უცხოური
ენების სტანდარტით გათვალისწინებული წლის ბოლოს
მისაღწევი კონკრეტული
და გაზომვადი შედეგები შემდეგი მიმართულებების მიხედვით: მოსმენა, კითხვა, წერა,
ლაპარაკი.
|
14.
|
სამუშაო დისცილინა
14.1.
გაცდენების დასაშვები რაოდენობა; 14.2. დავალიანებების დასაშვები რაოდენობა; 14.3.
აღდგენები; 14.4. საჯარიმო ზომები; 14.5. წახალისების ფორმები.
|
|
15.
|
თემატური გეგმა
15.1.
საკითხთა ჩამონათვალი;
15.2.
საათების განაწილება საკითხებზე;
15.3.
სარეზერვო საათების რაოდენობა.
|
·
0.Getting Started 1. Lifestyles 2. Sport 3.Architecture 4. Hopes and Dreams 5.
Digital Technology 6. Habits and Homes 7. The world of Work 8. Out of this world 9. Adverts and
Inventions/ Review lessons
·
7- 8 აკად. საათი. (შესავალ ნაწილს დაეთმობა
3-4 გაკვ. / გამეორებას ყოველი 3 თავის შემდეგ დაეთმობა 3-4 აკად. საათი/შემაჯ.ტესტებს-5
საათი)
· 6-7 აკად. საათი
|
DATE
|
UNITS – TOPICS LESSONS
|
ACTIVITY
|
RESOURCES
|
ASSESSING
|
RESULTS
Correspondence
with the National Standards
|
|
0.1- Welcome Unit - Introductory Lesson
Talking about Summer holidays
Getting
started-Vocabulary-personality adjectives and pastimes /
Travel and prepositions of movement.
|
Greeting / Meeting students/Pair Work/
putting questions to each other /Presentation – My Summer Holiday Word
matching activity
|
Handouts/blackboard/chalk/pens
and pencils
|
Indiv. Work and pair work skills
Presentation skills
|
უცხ.ს.II.22.23. 26.27.
მოსწავლე
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, შეუძლია ინტერაქციაში
მონაწილეობა, მეტყველებისას იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს. უცხ.ს.II.1.
მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს ინსტრუქციების მოსმენა
და გაგება.უცხ.ს.II.31. მოსწავლეს
შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები.
უცხ.ს.II.35.36. მოსწავლეს
შეუძლია სტრატეგიების გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
|
|
0.2
- Welcome Unit – Television and
extreme adjectives/go, make, do and have. Environment. School.
|
Comprehension questions/ Class work
|
Textbook/ blackboard/chalk/pens and
pencils
|
Speaking skills/pair work activity
skills
|
|
|
0.3 – Welcome
Unit - Present
simple and present continuous.
|
Grammar Practice/Class work/ Ind. Work/Inviting
students randomly to the board
|
CD
player/textbook/ blackboard/chalk/pens and pencils
|
Grammar
skills/ Listening and speaking
skills/Indiv. Work and pair work skills
|
|
|
0.4
– Welcome Unit – Adverbs of frequency. Comparatives and superlatives. Study skills
|
Grammar Practice/Class work/ Ind.
Work/Inviting students randomly to the board
|
Textbook/ blackboard/chalk /pens and
pencils
|
Grammar skills/ Indiv. Work and pair
work skills
|
|
Unit 1
|
Unit
1 Lifestyles
Lesson 1 – Reading Live long stay strong
|
Brainstorming
activity Talking about the topic class
work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd
reading activities / True and false activity/
|
CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Checking speaking
and reading skills / Class work/Pair
work / Ind. Work
|
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი
კითხვის უნარს, შეუძლია გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და
შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის
განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.
მოსწავლე
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში, იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 2 – Vocabulary -Character
adjectives
Give and make
|
Lear ning new vocabulary/Pronunciation practice
/Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing
the correct answer/Spelling game
|
W/board/ books, chalks, pens and
pencils.
|
speaking skills /
Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work
|
|
|
Lesson 3 - Grammar Structure – Past
simple or past continuous Grammar in conversation
|
Grammar Presentation/Controlled
practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right
answer
|
CD/CD
player/W/board, textbook, chalk, pens and pencils
|
Assessing grammar and speaking
skills/Ind. and pair work ability
|
უცხ.ს.II.1. გებულობს მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.
უცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და სტრატეგიებს, თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან, მეწყვილესთან გრამატიკის
ათვისებისა და შედეგების
გაუმჯობესების მიზნით.
|
|
Lesson 4 - Grammar Structure – Infinitive of purpose Consolidation
|
Practise the target language
–Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing grammar and speaking skills
/ Ind. and pair work ability
|
|
|
Lesson 5 Communication
Listening - Phone
in Speaking - Making suggestions
Culture
Focus - Brighton Home stay Talk about it
|
1st listening and 2nd listening
activities / comprehension questions / Pronunciation practice
Matching the paragraphs /True/False
|
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Listening skills and speaking ability/
pair work and team work ability
|
უცხ.ს.II.2.
3 მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ
თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება. უცხ.ს.II.22.
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.
|
|
Lesson 6 – Writing A Postcard Capital letters Class composition Composition practice
|
Writing activities; composition practice
|
CD player / W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing writing skills/ Indiv. And
pair work skills
|
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული
ხასიათის ტექსტები უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს
და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 7 - Quick
Check
Vocabulary
review Grammar review listening to the Sounds
- /i/or /i:/
|
Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling
game
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Spelling skills / pronunciation
ability
|
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს
შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს
ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს,
შეუძლია სტრატეგიების გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
|
Unit
2
|
Unit
2 Sport
Lesson 1 – Reading The biggest smile in football
|
Brainstorming
activity Talking about the topic class
work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd
reading activities / True and false activity/
|
CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Checking
speaking and reading skills / Class
work/Pair work / Ind. Work
|
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი
კითხვის უნარს, შეუძლია გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და
შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის
განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.
მოსწავლე
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში, იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 2 – Vocabulary 1. Sport 2. Do go and play
|
Lear ning new vocabulary/Pronunciation practice
/Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing
the correct answer/Spelling game
|
W/board/ books, chalks, pens and
pencils.
|
speaking skills /
Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work
|
|
|
Lesson 3 - Grammar Structure – Present perfect 1 been
and gone ever and never Grammar in conversation
|
Grammar Presentation/Controlled
practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right
answer
|
CD/CD player/W/board, textbook, chalk,
pens and pencils
|
Assessing grammar and speaking skills/Ind.
and pair work ability
|
უცხ.ს.II.1. გებულობს მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.
უცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და სტრატეგიებს, თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან, მეწყვილესთან გრამატიკის
ათვისებისა და შედეგების
გაუმჯობესების მიზნით.
|
|
Lesson 4 - Grammar Structure - Present perfect 1 been and gone ever and never Consolidation
|
Practise the target language
–Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing grammar and speaking skills
/ Ind. and pair work ability
|
|
|
Lesson 5 Communication
Listening - Triathion Speaking - Asking about experiences
Culture
Focus - Mountain sports Talk about it
|
1st listening and 2nd listening
activities / comprehension questions / Pronunciation practice
Matching the paragraphs /True/False
|
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Listening skills and speaking ability/
pair work and team work ability
|
უცხ.ს.II.2.
3 მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ
თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება. უცხ.ს.II.22.
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.
|
|
Lesson 6 – Writing
A Biography
Linking words Class composition Composition practice
|
Writing activities; composition practice
|
CD player / W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing writing skills/ Indiv. And
pair work skills
|
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული
ხასიათის ტექსტები (მაგ., საქმიანი განცხადება, ინტერვიუ, ტელეპროგრამა). უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს
და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 7 - Quick
Check
Vocabulary review Grammar
review Cotractions
’ve -’s
|
Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling
game
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Spelling skills / pronunciation
ability
|
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს
შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს
ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს,
შეუძლია სტრატეგიების გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
|
Unit
3
|
Unit
3 Architecture
Lesson 1 – Reading - The seven
wonders of the world
|
Brainstorming
activity Talking about the topic class
work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd
reading activities / True and false activity/
|
CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Checking
speaking and reading skills / Class
work/Pair work / Ind. Work
|
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი
კითხვის უნარს, შეუძლია გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და
შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის
განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.
მოსწავლე
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში, იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 2 – Vocabulary - 1. Buildings and structures 2. Negative prefixes
|
Lear ning new vocabulary/Pronunciation practice
/Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing
the correct answer/Spelling game
|
W/board/ books, chalks, pens and
pencils.
|
speaking skills /
Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work
|
|
|
Lesson 3 - Grammar Structure – Present perfect 2 for or since? already or yet? just
Grammar in conversation
|
Grammar Presentation/Controlled
practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right
answer
|
CD/CD player/W/board, textbook, chalk,
pens and pencils
|
Assessing grammar and speaking
skills/Ind. and pair work ability
|
უცხ.ს.II.1. გებულობს მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.
უცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და სტრატეგიებს, თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან, მეწყვილესთან გრამატიკის
ათვისებისა და შედეგების
გაუმჯობესების მიზნით.
|
|
Lesson 4 - Grammar Structure - Present perfect 2 for or since? already or yet? just
Consolidation
|
Practise the target language
–Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing grammar and speaking skills
/ Ind. and pair work ability
|
|
|
Lesson 5 Communication
Listening - My
hero
Speaking - Doing interviews
Culture
Focus - Country living Talk about it
|
1st listening and 2nd listening
activities / comprehension questions / Pronunciation practice
Matching the paragraphs /True/False
|
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Listening skills and speaking ability/
pair work and team work ability
|
უცხ.ს.II.2.
3 მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ
თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება. უცხ.ს.II.22.
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.
|
|
Lesson 6 – Writing An interview Ordering ideas Class composition Composition practice
|
Writing activities; composition practice
|
CD player / W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing writing skills/ Indiv. And
pair work skills
|
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული
ხასიათის ტექსტები (მაგ., საქმიანი განცხადება, ინტერვიუ, ტელეპროგრამა). უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს
და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 7 - Quick
Check
Vocabulary review Grammar
review Weak vowels
- ә
|
Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling
game
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Spelling skills / pronunciation
ability
|
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს
შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს
ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს,
შეუძლია სტრატეგიების გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
|
|
Revision
1
Units 1-3 Vocabulary /Grammar /Consolidation /Culture corner
|
Vocab.and grammar activities
|
W/board/ books, chalks, pens.
|
Speaking skills/
Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work ability
|
უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის
განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.
მოსწავლე
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში, იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.
|
Unit
4
|
Unit
4 Hopes and
dreams Lesson
1 – Reading-Climbing to the top
|
Brainstorming
activity Talking about the topic class
work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd
reading activities / True and false activity/
|
CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Checking
speaking and reading skills / Class
work/Pair work / Ind. Work
|
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი
კითხვის უნარს, შეუძლია გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და
შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის
განსამტკიცებლად.
უცხ.ს.II.22.23. 26.27.
მოსწავლე
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში, იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 2 – Vocabulary – Phrasal
verbs (1) get
|
Lear ning new vocabulary/Pronunciation practice
/Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing
the correct answer/Spelling game
|
W/board/ books, chalks, pens and
pencils.
|
Speaking skills/
Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work ability
|
|
|
Lesson
3 - Grammar
Structure – Future forms (1) going to
Future forms (2) pr. continuous
Future
time expressions
|
Grammar Presentation/Controlled
practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right
answer
|
CD/CD player/W/board, textbook, chalk,
pens and pencils
|
Assessing grammar and speaking
skills/Ind. and pair work ability
|
უცხ.ს.II.1. გებულობს მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.
უცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და სტრატეგიებს, თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან, მეწყვილესთან გრამატიკის
ათვისებისა და შედეგების
გაუმჯობესების მიზნით.
|
|
Lesson
4 - Grammar Structure - Future forms (1) going to
Future forms (2) pr. continuous Future time
expressions Consolidation
|
Practise the target language
–Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing grammar and speaking skills
/ Ind. and pair work ability
|
|
|
Lesson 5 Communication
Listening - Keeping
in touch
Speaking - Making arrangements
Culture
Focus - Dream holidays Talk about it
|
1st listening and 2nd listening
activities / comprehension questions / Pronunciation practice
Matching the paragraphs /True/False
|
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Listening skills and speaking ability/
pair work and team work ability
|
უცხ.ს.II.2.
3 მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ
თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება. უცხ.ს.II.22.
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.
|
|
Lesson 6 – Writing An informal
letter Parts of a letter Class composition Composition practice
|
Writing activities; composition practice
|
CD player / W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing writing skills/ Indiv. And
pair work skills
|
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული
ხასიათის ტექსტები (მაგ., საქმიანი განცხადება, ინტერვიუ, ტელეპროგრამა). უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს
და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 7 - Quick
Check
Vocabulary review Grammar
review Silent
letters
|
Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling
game
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Spelling skills / pronunciation
ability
|
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს
შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს
ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს,
შეუძლია სტრატეგიების გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
|
Unit
5
|
Unit
5 Digital
technology
Lesson 1 – Reading Meet Hal
|
Brainstorming
activity Talking about the topic class
work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd
reading activities / True and false activity/
|
CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Checking
speaking and reading skills / Class
work/Pair work / Ind. Work
|
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი
კითხვის უნარს, შეუძლია გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და
შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს
იყენებს
სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად.
უცხ.ს.II.22.23. 26.27.
მოსწავლე
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში, იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 2 –
Vocabulary 1. Digital
technology 2. Phrasal verbs (2)
|
Lear ning new vocabulary/Pronunciation practice
/Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing
the correct answer/Spelling game
|
W/board/ books, chalks, pens and
pencils.
|
speaking skills /
Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work
|
|
|
Lesson 3 –Grammar Structure
– Future
forms (3) will
First conditional
if or when
Grammar in conversation
|
Grammar Presentation/Controlled
practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right
answer
|
CD/CD player/W/board, textbook, chalk,
pens and pencils
|
Assessing grammar and speaking
skills/Ind. and pair work ability
|
უცხ.ს.II.1. გებულობს მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.
უცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და სტრატეგიებს, თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან, მეწყვილესთან გრამატიკის
ათვისებისა და შედეგების
გაუმჯობესების მიზნით.
|
|
Lesson 4 - Grammar Structure -
Future forms (3) will
First conditional
if or when Consolidation
|
Practise the target language
–Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing grammar and speaking skills
/ Ind. and pair work ability
|
|
|
Lesson 5 Communication
Listening - Mobile
TV
Speaking - Giving instructions
Culture
Focus - Digital devide Talk about it
|
1st listening and 2nd listening
activities / comprehension questions / Pronunciation practice
Matching the paragraphs /True/False
|
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Listening skills and speaking ability/
pair work and team work ability
|
უცხ.ს.II.2.
3 მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ
თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება. უცხ.ს.II.22.
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.
|
|
Lesson 6 – Writing Instant messaging Colloquial expressions Class composition Composition practice
|
Writing activities; composition practice
|
CD player / W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing writing skills/ Indiv. And
pair work skills
|
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული
ხასიათის ტექსტები (მაგ., საქმიანი განცხადება, ინტერვიუ, ტელეპროგრამა). უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს
და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 7 - Quick
Check
Vocabulary review Grammar
review Intonation – Expressing feelings
|
Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling
game
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Spelling skills / pronunciation
ability
|
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს
შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს
ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს,
შეუძლია სტრატეგიების გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
|
Unit
6
|
Unit
6 Habits and homes
Lesson 1 – Reading Road to
nowhere
|
Brainstorming
activity Talking about the topic class
work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd
reading activities / True and false activity/
|
CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Checking
speaking and reading skills / Class
work/Pair work / Ind. Work
|
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი
კითხვის უნარს, შეუძლია გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და
შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის
განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.
მოსწავლე
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში, იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 2 – Vocabulary – 1. Household nouns 2. Have and make
|
Lear ning new vocabulary/Pronunciation practice
/Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing
the correct answer/Spelling game
|
W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
speaking skills /
Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work
|
|
|
Lesson 3 - Grammar Structure – Second conditional Quantifiers Grammar in conversation
|
Grammar Presentation/Controlled
practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right
answer
|
CD/CD player/W/board, textbook, chalk,
pens and pencils
|
Assessing grammar and speaking
skills/Ind. and pair work ability
|
უცხ.ს.II.1. გებულობს მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.
უცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და სტრატეგიებს, თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან, მეწყვილესთან გრამატიკის
ათვისებისა და შედეგების
გაუმჯობესების მიზნით.
|
|
Lesson 4 - Grammar Structure - Second conditional Quantifiers Consolidation
|
Practise the target language
–Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing grammar and speaking skills
/ Ind. and pair work ability
|
|
|
Lesson 5 Communication
Listening - Bedroom blues Speaking - Discussing habits
Culture
Focus - Navajoland Talk about it
|
1st listening and 2nd listening
activities / comprehension questions / Pronunciation practice
Matching the paragraphs /True/False
|
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Listening skills and speaking ability/
pair work and team work ability
|
უცხ.ს.II.2.
3 მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ
თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება. უცხ.ს.II.22.
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.
|
|
Lesson 6 – Writing Class composition A lifestyle description
Modifiers Composition practice
|
Writing activities; composition practice
|
CD player / W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing writing skills/ Indiv. And
pair work skills
|
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული
ხასიათის ტექსტები (მაგ., საქმიანი განცხადება, ინტერვიუ, ტელეპროგრამა). უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს
და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Revision
2
Units 4-6 Vocabulary /Grammar
/Consolidation /Culture corner
|
Vocab.and grammar activities
|
W/board/ books, chalks, pens
|
Speaking skills/
Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work ability
|
უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის
განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.
მოსწავლე
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში, იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 7 - Quick
Check
Vocabulary review Grammar
review Word stress -tion
|
Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling
game
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Spelling skills / pronunciation
ability
|
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს
შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს
ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს,
შეუძლია სტრატეგიების გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
|
Unit
7
|
Unit
7 The world of work
Lesson 1 – Reading
Online in the outback
|
Brainstorming
activity Talking about the topic class
work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd
reading activities / True and false activity/
|
CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Checking
speaking and reading skills / Class
work/Pair work / Ind. Work
|
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი
კითხვის უნარს, შეუძლია გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და
შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის
განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.
მოსწავლე
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში, იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 2 – Vocabulary 1.At school 2.
Adjective + preposition
|
Lear ning new vocabulary/Pronunciation practice
/Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing
the correct answer/Spelling game
|
W/board/ books, chalks, pens and
pencils.
|
speaking skills /
Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work
|
|
|
Lesson 3 - Grammar Structure – Modal verbs Ability and permission can and could Obligation and necessity have to and must Grammar in conversation
|
Grammar Presentation/Controlled
practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right
answer
|
CD/CD player/W/board, textbook, chalk,
pens and pencils
|
Assessing grammar and speaking
skills/Ind. and pair work ability
|
უცხ.ს.II.1. გებულობს მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.
უცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და სტრატეგიებს, თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან, მეწყვილესთან გრამატიკის
ათვისებისა და შედეგების
გაუმჯობესების მიზნით.
|
|
Lesson 4 - Grammar Structure - Modal verbs Ability and permission can and could Obligation and necessity have to and must Consolidation
|
Practise the target language
–Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing grammar and speaking skills
/ Ind. and pair work ability
|
|
|
Lesson 5 Communication
Listening - The
right job
Speaking - Giving advice
Culture
Focus - Education UK Talk about it
|
1st listening and 2nd listening
activities / comprehension questions / Pronunciation practice
Matching the paragraphs /True/False
|
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Listening skills and speaking ability/
pair work and team work ability
|
უცხ.ს.II.2.
3 მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ
თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება. უცხ.ს.II.22.
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში
მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.
|
|
Lesson 6 – Writing Class composition An opinion essay Giving opinions Composition practice
|
Writing activities; composition practice
|
CD player / W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing writing skills/ Indiv. And
pair work skills
|
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული
ხასიათის ტექსტები უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს
და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 7 - Quick
Check
Vocabulary review Grammar
review Sentence stress and
rhythm
|
Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling
game
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Spelling skills / pronunciation
ability
|
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს
შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს
ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს,
შეუძლია სტრატეგიების გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
|
Unit
8
|
Unit
8 Out of this world
Lesson
1 – Reading Strange encounters
|
Brainstorming
activity Talking about the topic class
work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd
reading activities / True and false activity/
|
CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Checking
speaking and reading skills / Class
work/Pair work / Ind. Work
|
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი
კითხვის უნარს, შეუძლია გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და
შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის
განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.
მოსწავლე
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში, იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 2 – Vocabulary 1.The natural world 2. Verb + preposition
|
Lear ning new vocabulary/Pronunciation practice
/Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing
the correct answer/Spelling game
|
W/board/ books, chalks, pens and
pencils.
|
speaking skills /
Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work
|
|
|
Lesson 3 - Grammar Structure – Relative clauses – who, which and that who
or whose Grammar
in conversation
|
Grammar Presentation/Controlled
practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right
answer
|
CD/CD player/W/board, textbook, chalk,
pens and pencils
|
Assessing grammar and speaking
skills/Ind. and pair work ability
|
უცხ.ს.II.1. გებულობს მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.
უცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და სტრატეგიებს, თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან, მეწყვილესთან გრამატიკის
ათვისებისა და შედეგების
გაუმჯობესების მიზნით.
|
|
Lesson 4 - Grammar Structure - Relative clauses – who, which and
that
who or whose
Consolidation
|
Practise the target language
–Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing grammar and speaking skills
/ Ind. and pair work ability
|
|
|
Lesson 5 Communication
Listening - Fact or fiction Speaking - Agreeing and disagreeing
Culture
Focus - The space race Talk about it
|
1st listening and 2nd listening
activities / comprehension questions / Pronunciation practice
Matching the paragraphs /True/False
|
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Listening skills and speaking ability/
pair work and team work ability
|
უცხ.ს.II.2.
3 მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ
თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება. უცხ.ს.II.22.
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.
|
|
Lesson 6 – Writing Class composition A description of a place
sentence adverbs Composition practice
|
Writing activities; composition practice
|
CD player / W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing writing skills/ Indiv. And
pair work skills
|
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული
ხასიათის ტექსტები უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს
და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 7 - Quick
Check
Vocabulary review Grammar
review
-s
endings /s/, /z/, /iz/
|
Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling
game
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Spelling skills / pronunciation
ability
|
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს
შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს
ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს,
შეუძლია სტრატეგიების გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
|
Unit
9
|
Unit
9 Adverts and inventions
Lesson 1 – Reading sell, sell, sell
|
Brainstorming
activity Talking about the topic class
work / 1st reading activities- comprehension questions / 2nd
reading activities / True and false activity/
|
CD/CD player/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Checking
speaking and reading skills / Class
work/Pair work / Ind. Work
|
უცხ.ს.II.7. 13.15. მოსწავლე ფლობს ხმამაღალი
კითხვის უნარს, შეუძლია გაიგოს თხრობითი ტექსტი, განსაზღვროს კითხვის მიზანი და
შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის სხვადასხვა ტექნიკა. უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის
განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.
მოსწავლე
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში, იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 2 – Vocabulary 1. Money 2. –ed and -ing adjectives
|
Lear ning new vocabulary/Pronunciation practice
/Individ. Work / Pair work activity/ Matcing exercises/Gap filling/Choosing
the correct answer/Spelling game
|
W/board/ books, chalks, pens and
pencils.
|
speaking skills /
Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work
|
|
|
Lesson 3 - Grammar Structure – The passive (present simple) Grammar in conversation
|
Grammar Presentation/Controlled
practice/ Freer practice/pair work/Completing sentences/ Choosing the right
answer
|
CD/CD player/W/board, textbook, chalk,
pens and pencils
|
Assessing grammar and speaking
skills/Ind. and pair work ability
|
უცხ.ს.II.1. გებულობს მასწავლებლის მითითებებსა და სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.
უცხ.ს.II.26.35.36. მოსწავლე იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებს და სტრატეგიებს, თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან, მეწყვილესთან გრამატიკის
ათვისებისა და შედეგების
გაუმჯობესების მიზნით.
|
|
Lesson 4 - Grammar Structure - The passive (present simple) Consolidation
|
Practise the target language
–Answering questions/ Correcting mistakes/Completing the text with the words
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing grammar and speaking skills
/ Ind. and pair work ability
|
|
|
Lesson 5 Communication
Listening -Extreme advertising Speaking - Describing things
Culture
Focus - Made in theUK Talk about it
|
1st listening and 2nd listening
activities / comprehension questions / Pronunciation practice
Matching the paragraphs /True/False
|
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
CD player /W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Listening skills and speaking ability/
pair work and team work ability
|
უცხ.ს.II.2.
3 მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ
თემატიკაზე აგებული ტექსტის აუდიო ჩანაწერების მოსმენა და გაგება და უცხ.ს.II.6.
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება. უცხ.ს.II.22.
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს. უცხ.ს.II.23. 26.27. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებისა და ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმების გამოყენება.
|
|
Lesson 6 – Writing Class composition A discussion essay Writing review Composition practice
|
Writing activities; composition practice
|
CD player / W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Assessing writing skills/ Indiv. And
pair work skills
|
უცხ.ს.II.19. მოსწავლეს შეუძლია ნიმუშის მიხედვით შეადგინოს ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირებული ინფორმაციული
ხასიათის ტექსტები (მაგ., საქმიანი განცხადება, ინტერვიუ, ტელეპროგრამა). უცხ.ს.II.20. მოსწავლე იცავს წერილობითი ტექსტის სტრუქტურას, ფლობს
და იყენებს ელემენტარულ ენობრივ ფორმებს. უცხ.ს.II.21. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს წერის სათანადო სტრატეგიებს.
|
|
Lesson 7 - Quick
Check
Vocabulary review Grammar
review Sentence stress and rhythm
|
Vocab.and grammar activities
Pronunciation practice activities /spelling
game
|
Tape recorder/ W/board/ books, chalks, pens and pencils.
|
Spelling skills / pronunciation
ability
|
უცხ.ს.II.31. 22.35.36. მოსწავლეს
შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, ფლობს
ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს,
შეუძლია სტრატეგიების გამოყენება, გრამატიკის ათვისებისა და შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
|
|
Revision
3
Units 7-9 Vocabulary /Grammar
/Consolidation /Culture corner
|
Vocab.and grammar activities
|
W/board/ books, chalks, pens
|
Speaking skills/
Class work/Pair work / Ind. Work/ Team work ability
|
უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის
განსამტკიცებლად.უცხ.ს.II.22.23. 26.27.
მოსწავლე
ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს, მონაწილეობს ინტერაქციაში, იყენებს ნასწავლ ენობრივ-გრამატიკული ფორმებსა და ზეპირმეტყველების სათანადო სტრატეგიებს.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий